Algemene voorwaarden
Algemene voorwaarden Upsa!
Als je bij Upsa! een bestelling plaatst, ben je akkoord gegaan met de hieronder aangegeven algemene voorwaarden.
Alle genoemde prijzen op Upsa.nl zijn inclusief B.T.W. in euro’s en inclusief de verzendkosten (in geval van normale reguliere verzending per post), tenzij je wilt dat je pakket verzekerd verzonden wordt. Hiervoor betaal je het reguliere pakkettarief. Bij het accorderen van de algemene voorwaarden wordt je mailadres na het plaatsen van je bestelling geautomatiseerd opgenomen in mailbestand van Upsa!. Dit bestand wordt in het kader van privacy uitsluitend gebruikt door Upsa! en zal nooit zonder toestemming verleend aan externe partijen. Mocht je geen prijs stellen op opname van je mailadres in het mail bestand dan kan je je altijd afmelden door een mail te sturen naar: info@upsa.nl
Wij verzenden via Myparcel en de reguliere dienstverlening van PostNL(brievenbuspost).
Ruilen en retourneren
Ruilen en retourneren mag altijd bij niet afgeprijsde artikelen. Voorwaarde is dat het artikel niet gedragen of beschadigd is en met de originele labels en verpakking binnen 100 dagen wordt teruggestuurd. Stuur binnen 100 dagen een mail naar info@upsa.nl, met daarin je naam en rekeningnummer en geef aan of je het artikel wilt ruilen of retourneren. Indien je wilt ruilen, geef dan aan voor welk artikel je het wilt ruilen en in welke maat.Artikelen kunnen gewoon worden geruild of geretourneerd (conform de retourvoorwaarden) m.u.v. artikelen die 50% of meer zijn afgeprijsd. Bij artikelen die 50% of meer zijn afgeprijsd mag het artikel alsnog retour, echter je ontvangt voor je tegoed een tegoedbon. Het bedrag wordt dan dus niet terug gestort op je rekening. Op het moment dat je de bestelling plaatst, kan je deze uitprinten en wordt je bestelling in ontvangst genomen. Je ontvangt altijd een bevestiging van je bestelling per email.
Het pakketje kun je gefrankeerd sturen naar:
Upsa!,
Molenstraat 5
2071 AH Santpoort.
Zodra het teruggestuurde artikel in goede orde door ons ontvangen is, wordt het bedrag dat je voor de hotpant betaald hebt op je rekening teruggestuurd of indien je wilt ruilen het retourartikel naar je toegezonden. Als je bij moet betalen op je ruilartikel dan ontvang je hierover een e-mail.
Verzendkosten bij retour en ruil
Als je het artikel ruilt of retourneert voor een ander artikel, dan betaal je de verzendkosten van jouw adres naar Upsa!. Bij ruilen worden voor het leveren van het retourartikel op jouw adres geen extra verzendkosten in rekening gebracht. Bij retourneren wordt het volledige aankoopbedrag minus verzendkosten (€ 3,95-) op je rekening teruggestort.
Hebben wij jou een fout artikel toegestuurd dan ontvang je uiteraard de door jou gemaakte verzendkosten retour.
Duur terugbetaling bij retour
Het terugstorten van een tegoed bij retournering of ruil voor een goedkoper artikel loopt via onze financiële partner. Reken 10 werkdagen verwerkingstijd voor het terugstorten van je tegoed.
Aansprakelijkheid
Upsa! is aansprakelijk voor diefstal of beschadiging tijdens de verzending, tot het moment van levering op jouw adres. Indien je het pakket beschadigd is of t lang duurt, neem dan contact op met info@upsa.nl
Verzendkosten buitenland
Verzendkosten voor het buitenland zijn afhankelijk van de regio en worden via een mail aan de klant kenbaar gemaakt. Retourneringen vanuit landen buiten Nederland dienen gefrankeerd te worden terug gezonden.De winkel wordt zoveel mogelijk up-to-date gehouden en de bestellingen worden afgehandeld op volgorde van binnenkomst. Mocht een besteld artikel toch uitverkocht blijken dan ontvang je hier zo spoedig mogelijk bericht over.